مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-27سياسي

انتخاب استانداران در امتداد تحقق آرمان های دولت مردمی باشد


انتخاب استانداران و سایر مدیران در دولت سیزدهم در امتداد تحقق آرمان های دولت مردمی باشد.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه کامفیروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز تخریب حرمین عسکرین (ع) به دست سلفی های افراطی، در خصوص استقرار رسمی هیئت دولت سیزدهم و شروع به کار آن ها بیان کرد: دولتی که با شعار مردمی بودن انتخاب شد، اکنون پس از گرفتن رأی ِ اعتماد ِ مجلس برای وزرایش، رسماً شروع به کار کرده است.

وی افزود: اولین نکته ای که شخص رییس جمهور و وزرا باید مد نظر قرار دهند این است که انتخاب استانداران، فرمانداران، مدیران ارشد و میانی همگی در امتداد تحقق آرمان های دولت مردمی بوده و اگر در این زمینه خدایی ناکرده به سهم خواهی های گزاف و انتصابات افراد بی تخصص و بی تعهد روی آورند قطعاً فرجام این دولت نیز نیک نخواهد بود.

امام جمعه کامفیروز افزود: توقع مردم ما این است که در این زمینه با انتخاب جوانان انقلابی و کاربلد، بستر رشد و شکوفایی استعدادهای این مرز و بوم را فراهم ساخته و موجبات حل و فصل مشکلات معیشتی و اقتصادی که اکنون در صدر مشکلات جامعه قرار دارد را فراهم آورند.

حجت الاسلام تقی زاده همچنین گفت: نکته دوم اینکه دولت سیزدهم باید صداقت، شفافیت و اقناع افکار عمومی را در اولویت های خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب استانداران در امتداد تحقق آرمان های دولت مردمی باشد

انتخاب استانداران در امتداد تحقق آرمان های دولت مردمی باشد