مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-27اقتصادي

کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم برای نخستین بار در ایران


به مناسبت هفته دولت و با تلاش ها و پیگیری های استاندار و تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دو سال رویای کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم مردم بهمیی به واقعیت تبدیل شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت و با تلاش ها و پیگیری های استاندار و تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دو سال رویای کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم مردم بهمیی به واقعیت تبدیل شد.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: طرح کربنات استرانسیوم بهمیی که امروز کلنگ زنی شد بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی این شهرستان بنا خواهد شد.

سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به اینکه شهرستان بهمیی دارای مهم ترین منابع سلستین است، افزود: با توجه به پیگیری های کلانتری استاندار استان در سطح کلان، برگزاری نشست های مختلف در وزارت صنعت و معدن به خصوص سازمان ایمیدرو، پیگیری های حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس، همکاری بسیار خوب مدیر عامل سازمان ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، برگزاری نشست هایی در سطح استان و از طرفی همکاری های بسیار عالی دستگاه های اجرایی از جمله سازمان صمت، منابع طبیعی و شرکت شهرک های صنعتی، فرماندار شهرستان بهمیی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم برای نخستین بار در ایران

کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم برای نخستین بار در ایران