مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-27سياسي

لزوم توجه به شایسته سالاری در تقسیم وظایف دولت جدید


در دولت سیزدهم، مسؤولیت ها باید براساس مهارت، تخصص، توانمندی و قدرت محول شود و براساس شایسته سالاری باشد، چنانچه مسؤولیت ها بر اساس قابلیت ها و استعدادها تقسیم نشود یعنی همه بیکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری، اظهار کرد: روح تقوای الهی به معنای اوج اخلاق اسلامی در جامعه شیعی و علوی باید زنده باشد چرا که تقوا در راس اخلاق اسلامی وجود دارد.

وی افزود: تقوا یعنی همان کرامت اخلاقی که پیامبر اکرم (ص) برای رهنمود کردن جامعه انسانی به آن فرستاده شد، تقوا یعنی همه شئونات انسان مومن رنگ و بوی خدایی داشته باشد، به تعبیری دیگر همان خداباوری، خداناظری و خداترسی! یوسف پور تاکید کرد: اگر انسان بخواهد در دنیا کارش با کرامت پیش رفته و در آخرت به امنیت و آسایش ختم شود باید به تقوای الهی پناه ببرد، اما تقوا ساده و به آسانی به دست نمی آید و به تزکیه نفس، خودسازی، همت بلند و تلاش فوق العاده نیاز دارد .

امام جمعه موقت ساری گفت: کسانی که به دنیا دل خوش کردند اهل تقوا نخواهند بود و کسانی که به بی تفاوتی و سستی روی آوردند هیچ گاه به تقوا نخواهند رسید، این فرمان خداوند است، آنکه نفس خود را رها کند شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به شایسته سالاری در تقسیم وظایف دولت جدید

لزوم توجه به شایسته سالاری در تقسیم وظایف دولت جدید