مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 09:262021-08-27فرهنگي

اظهارات صریح احترام برومند/ این حرف باد هوا نیست


احترام برومند همزمان با سالروز درگذشت داود رشیدی و خبرهایی که درباره حذف رشته هنرهای نمایشی از هنرستان سوره منتشر شده، می گوید: هنرمندانی با کسوت داود رشیدی در سال های زندگی خود حرف هایی زده اند که به عنوان تجربه می تواند در این روزهای سخت پیشنهاددهنده .

- احترام برومند همزمان با سالروز درگذشت داود رشیدی و خبرهایی که درباره حذف رشته هنرهای نمایشی از هنرستان سوره منتشر شده، می گوید: هنرمندانی با کسوت داود رشیدی در سال های زندگی خود حرف هایی زده اند که به عنوان تجربه می تواند در این روزهای سخت پیشنهاددهنده مسیری تازه باشد و ای کاش مسئولان هنری برای تصمیم گیری های خود از مشورت با هنرمندان با سابقه و باتجربه بهره ببرند.

صبح جمعه پنجم شهریور سال 1395 در روزهایی که جشنواره نمایش هایی آیینی و سنتی به دبیری مرضیه برومند برپا می شد، خبر ر سید که بازیگر کهنه کار تئاتر، سینما و تلویزیون داود رشیدی در سن هشتاد و سه سالگی از دنیا رفته و هنر ایران یکی از چهره های ماندگار بازیگری خود را از دست داده است.

در این پنج سال احترام برومند بیشتر از قبل به بهشت زهرا سر زده تا در قطعه هنرمندان بر سر مزار همسرش برود.

او صبح امروز، جمعه پنج شهریور 1400 هم به بهشت زهرا رفته ولی این محل را در روزهای سیاه کرونایی متفاوت تر از همیشه دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات صریح احترام برومند/ این حرف باد هوا نیست

اظهارات صریح احترام برومند/ این حرف باد هوا نیست