مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-27سياسي

سومین نگارخانه استان ایلام افتتاح شد


نگارخانه زنده یاد «بهمن نظری» در شهرستان چرداول به عنوان سومین نگارخانه استان ایلام افتتاح شد.

- ، ظهر روز جمعه در هفته دولت و با حضور فتاحی معاون سیاسی استاندار، امام جمعه چرداول، خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، استاد صندوق آبادی قائم مقام انجمن خوشنویسان ایران نگارخانه زنده یاد بهمن نظری در مجتمع فرهنگی شهر سرابله گشایش یافت .

در آیین گشایش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تمرکز ما در مدیریت فرهنگی استان در چهار سال گذشته بر روی توسعه زیرساخت های تخصصی بوده است، تاکید کرد: این زیرساخت ها راه را برای ادامه حرکت اصحاب فرهنگ و هنر باز می کند و امیدواری را در میان آنها به وجود می آورد، نگارخانه زنده یاد بهمن نظری سومین نگارخانه ای است که طی مدت اخیر در استان افتتاح می شود.

عمران خودآموز بیان کرد: ایجاد و فراهم سازی زیرساخت های حوزه فرهنگ، مقدمه ای برای جهش در دیگر حوزه ها است و باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: به رسم و سنت دیرینه پاسداری و قدرشناسی از بزرگان و نام آوران، نامگذاری زیرساخت های فرهنگی به نام مشاهیر و هنرمندان استان گامی کوچک در انجام وظیفه ما است، از این رو نخستین نگارخانه استان به نام استاد علی اشرف صندوق آبادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نگارخانه استان ایلام افتتاح شد

سومین نگارخانه استان ایلام افتتاح شد