مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:052021-08-27اقتصادي

طرح کارخانه تولید کربنات استرانسیوم بهمیی کلنگ زنی شد


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کارخانه تولید کربنات استرانسیوم بهمیی بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی این شهرستان کلنگ زنی شد.

- ، حشمت الله صمیمی دوست ظهر جمعه در آیین کلنگ زنی کارخانه تولید کربنات استرانسیوم افزود: شهرستان بهمیی دارای مهم ترین منابع سلستین است و با توجه به پیگیری های انجام شده در سطح استانی و کشوری، مققر شد که کارخانه ای در این شهرستان احداث شود تا از خام فروشی مواد سلستین جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که چنین کار خانه ای با چنین کیفیتی در کشور ایجاد خواهد شد، گفت: این کارخانه با مشارکت سرمایه گذار داخلی و سرمایه گذار چینی احداث می شود و فاز نخست کارخانه نیز کمتر از یک سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

صمیمی دوست تصریح کرد: در فاز نخست، زمینه اشتغال 130 نفر فراهم شود و در فازهای بعدی نیز بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی اظهار داشت: در این فاز حداقل 500 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و فازهای دیگر بنا به ظرفیتی که برای کارخانه در نظر گرفته خواهد شد سرمایه گذاری انجام می شود و چنانچه شرایط فراهم شود کارخانه مونتاژ ساخت ماشین آلات معدنی نیز در شهرستان بهمیی با شرکای چینی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کارخانه تولید کربنات استرانسیوم بهمیی کلنگ زنی شد

طرح کارخانه تولید کربنات استرانسیوم بهمیی کلنگ زنی شد