مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-27سياسي

برنامه ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برنامه ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد، گفت: مردم انتظار دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی شان با مدیریت صحیح حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم، بیان کرد: برنامه ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که دولت در رفع مشکلات به خصوص در زمینه معیشت مردم موفق ظاهر شود، بیان داشت: مشکلات بسیار زیادی در جامعه داریم که در سر راه دولت سیزدهم قرار دارد که البته رفع آنها نیازمند برنامه مدون و صحیح، مدیریت جهادی در سایه زمان است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تجربه دولت قبل در زمینه گره زدن مسائل به غرب، ابراز کرد: آمریکا امتحان خود را پس داده و چهره اش نیز امروز بر همگان روشن است لذا امیدواریم که دولت سیزدهم این مسائل را مد نظر خود قرار دهد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه رییسی در همین نخستین روزها با سفر به خوزستان نشان داد که دولتمردان در کنار مردم هستند، گفت: تعامل با دنیا امری طبیعی است اما در برابر ظالم نباید خوار و ذلیل شویم لذا می بایست دولت سیزدهم بر توانمندی های داخلی کشورمان تاکید و توجه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد

برنامه ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد