مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-27سياسي

ظلم در حق مناطق محروم با تخصیص سهمیه استانی برای دانشگاه فرهنگیان


تخصیص سهمیه استانی به جای شهرستانی برای اولین بار در دانشگاه فرهنگیان ظلم بزرگ در حق دانش آموزان مناطق محروم همچون بیله سوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه بیله سوار با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری اظهار کرد: در بحث سهمیه اختصاصی دانشگاه فرهنگیان به مناطق، به جای سهمیه شهرستانی، برای اولین بار سهمیه استانی در نظر گرفته شده که این اقدام اجحاف در حق دانش آموزان مناطق محروم مثل شهرستان مرزی بیله سوار است.

وی با انتقاد جدی از این اقدام افزود: مسئولان باید سریعاً در این مورد تجدید نظر کنند چرا که یک سال زحمت دانش آموزان به هدر می رود و این امر با هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

امام جمعه بیله سوار از تلاش مسئولان برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل قدردانی و از مردم بیله سوار خواست در انتقال سند زمین های خود که در محدوده منطقه آزاد تجاری قرار گرفته تسریع کنند تا جذب سرمایه گذار در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از خیر شهرستان حاج محمدآقا حامدی به خاطر اهدای 3 هزار متر مربع از زمین خود برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و نیز از مسئولان استانی تأمین اجتماعی به خاطر احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان مرزی قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظلم در حق مناطق محروم با تخصیص سهمیه استانی برای دانشگاه فرهنگیان

ظلم در حق مناطق محروم با تخصیص سهمیه استانی برای دانشگاه فرهنگیان