مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-27سياسي

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند


از مسئولین انتظار می رود همواره منش دولتمردانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و حتی اگر یک روز به پایان کار آنان باقی مانده خدمتگزار مردم باشند و در کار کم نگذارند.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: از مسئولین انتظار می رود همواره منش دولتمردانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و حتی اگر یک روز به پایان کار آنان باقی مانده خدمتگزار مردم باشند و در کار کم نگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هر دولت خدمات خود را داشته وزحمات خود را کشیده و نباید با سیاه نمایی خدمات دولت ها را نادیده گرفت.

وی ضمن قدردانی از استاندار ،فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات و کارکنان شهرستان در رابطه با خدمتگزاری به مردم یاد آور شد: تمامی این عزیزان در شرایط کرونا دلسوزانه به مردم خدمت کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند که علاوه بر این عزیزان باید به کادر درمان ،پرستاران ،پزشکان ،هلال احمر ،بسیج و سپاه نیز خسته نباشید گفت .

حسینی مجد با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 تصریح کرد:کشور ایران اسلامی دارای 17 هزار شهید ترور بوده که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند

مسئولان تا پایان کار خود خدمتگزار مردم باشند