مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-27سياسي

اولویت اول دولت واکسیناسیون همگانی است


اولویت دولت، اولاً مقابله با کرونا و واکسیناسیون همگانی می باشد که جداً زندگی مردم را فلج کرده است، ثانیاً مهار گرانی و تأمین معیشت مردم و ثالثاً حل مسأله اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دوشنبه هشتم شهریور مصادف است با سالروز شهادت شهیدان سرافراز رجایی و باهنر و ما در هفته دولت هستیم و بحمدلله الرحمان دولت سیزدهم چهارشنبه اخیر از مجلس قاطعانه رأی گرفت و دولت سیزدهم رسماً مشغول کار شد، یاد و خاطره همه شهدای دولت به ویژه شهیدان سرافراز ما رجایی و باهنر را گرامی می داریم و از خدای تعالی برای آن بزرگواران طلب علو درجات می کنیم و می خواهیم که دولت جدید در خدمت به مردم موفق باشد.

وی گفت:دولت با رأی قاطع مجلس مشغول کار شد و این پشتوانه خوبی برای وزرای محترم است تا بتوانند با توان بالا خدمت کنند، مردم به معنای واقعی کلمه ولی نعمت ما هستند و دولت و کابینه سیزدهم باید به معنای واقعی کلمه خود را وقف خدمت به مردم کند.

امام جمعه لواسانات افزود: اولویت دولت، اولاً مقابله با کرونا و واکسیناسیون همگانی می باشد که جداً زندگی مردم را فلج کرده است، ثانیاً مهار گرانی و تأمین معیشت  مردم و ثالثاً حل مسأله اشتغال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول دولت واکسیناسیون همگانی است

اولویت اول دولت واکسیناسیون همگانی است