مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 13:152021-08-27سياسي

شرط تحقق شعار دولت جدید در وفاق ملی، داشتن وحدت رویه است


امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه سهم خواهی در دولتی که شعار آن وفاق ملی است معنی ندارد، گفت: شرط تحقق شعار دولت جدید در وفاق ملی، داشتن وحدت رویه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه رسیدن به وضعیت مطلوب طبق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند برداشته شدن گام های بلند است، اظهار کرد: باید متوجه بود که همه اقدامات انجام شده طی سال های بعد از پیروزی انقلاب در راستای سربلندی و آبادانی ایران بوده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه سهم خواهی در دولتی که شعار آن وفاق ملی است معنی ندارد، افزود: شرط تحقق شعار دولت جدید در وفاق ملی، داشتن وحدت رویه است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور در مورد وعده تشکیل سریع کابینه موفق عمل کرده است، تصریح کرد: بررسی سوابق و برنامه های وزاری پیشنهادی در سریع ترین زمان و کسب آرای بالای 200 از نمایندگان مجلس موفقیت محسوب می شود.

آیت الله خاتمی با یادآوری صحبت های قبلی خود در مورد مواجهه دولت جدید با انبوهی از مشکلات ادامه داد: حل این مشکلات جز با اقدامات و داشتن برنامه فوری، میان مدت و بلندمدت میسر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: با وجود اینکه عمر دولت شهید رجایی فقط 28 روز بود، اما نام نیک وی همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تحقق شعار دولت جدید در وفاق ملی، داشتن وحدت رویه است

شرط تحقق شعار دولت جدید در وفاق ملی، داشتن وحدت رویه است