مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 13:302021-08-27سياسي

دردودل عشایر خوزستان با رییس جمهور


رییس جمهور ضمن سفر یک روزه به استان خوزستان در نشستی با سران عشایر استان به بررسی معضل ها و مشکلات خوزستان و همچنین گفت وگوی مستقیم با آن ها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رییس جمهور ضمن سفر یک روزه به استان خوزستان در نشستی با سران عشایر استان به بررسی معضل ها و مشکلات خوزستان و همچنین گفت وگوی مستقیم با آن ها پرداخت که در ادامه بخشی از این گفت وگوها را خواهید خواند.

نادر فاضلی، یکی از و سازمان بنادر به وظیفه اجتماعی در خرمشهر، آبادان و شادگان عمل کنند.

بازارچه مرزی فاضلی گفت: به وزارت کشور دستور دهید به وضعیت عمران خدماتی شهرداری ها و حقوق پرسنل توجه کند و جهت عمران روستایی بازارچه های مرزی را فعال کند.

این شیخ خوزستانی در رابطه با تعاملات فرهنگی با کشورهای همسایه عنوان کرد: همچنین خواهشمندیم دستور دهید تا مجوز اشتراکات فرهنگی، مذهبی و عشیره ای با کشور عراق ایجاد شود.

وی افزود: ما خواستار این هستیم که وزارت کشور شرایط تردد بین ساکنان مرزی با عراق را همانند آذربایجان بدون گذرنامه فراهم کند.

فاضلی همچنین با تاکید بر اهمیت تکمیل طرح آبرسانی الغدیر گفت: رودخانه کارون از دهانه اروند تا اهواز قابل کشتیرانی بوده که امروز به منبع فاضلاب تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردودل عشایر خوزستان با رییس جمهور

دردودل عشایر خوزستان با رییس جمهور