مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-27پزشكي

اعضای کودک دو ساله ماکویی به 3 بیمار زندگی دوباره بخشید


رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: کودک دو ساله ماکویی با اهدای اعضاء به سه بیمار نیازمند، زندگی بخشید.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: کودک دو ساله ماکویی با اهدای اعضاء به سه بیمار نیازمند، زندگی بخشید.

دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: سه ارگان یک کودک دو ساله مرگ مغزی شده شامل کبد و کلیه ها به بیماران نیازمند اهدا شد تا ششمین مورد اهدای عضو سال جاری در این استان به ثبت برسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: نیلسا پورمحمود دختر دو ساله از اهالی ماکو روستای مصر کانلو به دلیل حادثه عقرب گزیدگی، با مشکلاتی جسمی و تشنج مواجه شده بود که جهت درمان به مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه انتقال داده شد و در بخش مراقبت های ویژه آن مرکز بستری می شود.

به گفته وی پزشک معالج کودک ، بعد از چند روز اقدامات ویژه درمانی، اعلام مرگ مغزی میکند و پس از اعلام مرگ مغزی این بیمار، تیم تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی، مرگ مغزی بیمار را تایید مینمایند و اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد و پس از کسب رضایت از خانواده ی ایثارگر ِ پور محمود بیمار مرگ مغزی برای اهدای ارگان ها به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کودک دو ساله ماکویی به 3 بیمار زندگی دوباره بخشید

اعضای کودک دو ساله ماکویی به 3 بیمار زندگی دوباره بخشید