مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 15:552021-08-27سياسي

مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد


پروژه مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

- مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد ایسنا/ایلام پروژه مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم اظهار کرد:مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با زیربنای 2960 متر مربع و با هزینه احداث 230 میلیارد ریال و هزینه تجهیزات 210 میلیارد ریال امروز در مدار خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

وی گفت: علاوه بر افتتاح این مرکز، تعداد 11 پروژه دیگر در سطح استان در حوزه سلامت شامل مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان های آبدانان و ملکشاهی، مراکز خدمات جامع سلامت ( دو مرکز دهلران و یک مرکز دره شهر) ساختمان پزشکان در شهرستان دره شهر، خانه بهداشت و کمیساریای پناهندگان در ایلام از طرح هایی هستند که امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی علیرغم 18 ماه که از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان می گذرد، ضمن اینکه سعی کرده ایم مسائل و مشکلات مربوط به کرونا را مدیریت کنیم؛ از توسعه زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات در سطح دانشگاه غافل نبوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد

مرکز توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افتتاح شد