مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 16:262021-08-27اقتصادي

50 درصد برق گنبدکاووس بر اثر طوفان قطع شد/ وضعیت شهرستان گنبدکاووس عادی شد


50 درصد برق گنبدکاووس بر اثر طوفان قطع شد.

- عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با بیان اینکه طوفان بی سابقه عصر امروز سبب شد تا 20 فیلتر برق از مدار خارج شود، اظهار کرد: طوفان عصر امروز شهرستان گنبدکاووس شدیدترین طوفان در چندین ماه گذشته بود که در سطح شهر و مجموعه شهرستان خسارت جزیی وارد کرد.

وی تصریح کرد: وزش طوفان سبب شد تا 20 فیلتر برق در سطح شهرستان از مدار خارج شده و 50 درصد برق شهرستان قطع شود که با تلاش نیروهای امداد شرکت توزیع برق شهرستان از این تعداد 18 فیلتر وارد مدار شده و تلاش برای به جریان افتادن دو فیلتر دیگر ادامه دارد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: یکی از دو فیلتر خارج شده از مدار مربوط به منطقه اینچه برون بوده که این دو فیلتر تا یکی دو ساعت آینده وارد مدار خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: طوفان سبب قطع شدن درختان و شاخه های  زیادی در سطح شهر شده و تاکنون خسارتی مبنی بر مصدومیت یا زیان به وسیله نقلیه گزارش نشده است.

وی گفت: در منطقه مرزی علاوه بر طوفان شاهد سیلاب بودیم که این سیلاب خوشبختانه خسارت چندانی وارد نکرده و تعداد کمی از احشام در این سیلاب غرق شدند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: خسارت احتمالی از این طوفان و سیلاب یکی دو روز آینده بررسی شده و به اطلاع خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد برق گنبدکاووس بر اثر طوفان قطع شد/ وضعیت شهرستان گنبدکاووس عادی شد

50 درصد برق گنبدکاووس بر اثر طوفان قطع شد/ وضعیت شهرستان گنبدکاووس عادی شد