مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 19:152021-08-27سياسي

پایان وزارت حاجی میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!


سکانداری محسن حاجی میرزایی در وزارت آموزش و پرورش به پایان رسید و او روز گذشته، سکان این وزارتخانه را به دست علیرضا کاظمی به عنوان سرپرست سپرد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در شرایطی که مجلس در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت بود و برخی وزرا هم نامه خداحافظی خود را نوشته بودند، محسن حاجی میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش به امور تعلیم و تربیت می پرداخت و قصد داشت سنگر تعلیم و تربیت را بدون مسؤول رها نکند.

درست روز چهارشنبه سوم شهریور یعنی روزی که قرار بود، وضعیت چند وزیر پیشنهادی باقیمانده در صحن علنی مجلس بررسی شود و پس از آن، رأی گیری صورت گیرد،  حاجی میرزایی با هدف بررسی نحوه رسیدگی به درخواست های فرهنگیان، به طور سرزده از اداره راهبری مکاتبات، اسناد و میز خدمت بازدید کرد و از نزدیک در جریان کیفیت انجام امور این بخش از وزارت آموزش و پرورش، قرار گرفت.

در جریان این بازدید، وی به طور مستقیم با تعدادی از مراجعان، گفت وگو و در جهت رفع درخواست های آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

حاجی میرزایی در زمانی که حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیاز داشت که برنامه های خود را برای فرهنگیان ارائه دهد نیز کمک او بود و این شرایط را در وزارتخانه فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان وزارت حاجی میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!

پایان وزارت حاجی میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!