مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 19:152021-08-27ورزشي

تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت


بازیکن با تجربه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: به نظر من مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور بسیار با کیفیت بود و تا هفته آخر تلاش کردیم و قهرمان شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که با موفقیت در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند، در رقابت های سال 1399 لیگ برتر این رشته که با حضور 6 تیم به شکل دوره ای به انجام رسید با درخشش خیره کننده به مقام قهرمانی دست یافت.

این تیم رعد پدافند هوایی قم است که با هدایت محمدرضا مطیع مربی بومی خود و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه این رشته در مسابقات لیگ برتر سال 99 در 10 هفته مقابل حریفان خود 9 پیروزی کسب کرد و برای نخستین بار قم را در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته صاحب عنوان قهرمانی کرد.

از بازیکنان شاخص این تیم محمد پایروند بدمینتون باز اهل کرمانشاه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم است که راجع به موفقیت تیمش به خبرنگار فارس گفت: لیگ با کیفیتی بود و علاقمندان به این رشته دیدند که قهرمانی چندان راحت نبود و تا هفته آخر برای این موفقیت تلاش کردیم، به نظر من همه چیز در رعد پدافند خوب بود و در نهایت به قهرمانی تیم منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت

تیم بدمینتون رعد پدافند شخصیت قهرمانی داشت