مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-27سياسي

ارائه کارت واکسن شرط دریافت خدمات بانکی و سفر


وزیر بهداشت کابینه سیزدهم در نخستین روزهای پس از کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی حامل یک پیام خوب بود؛ کاهش یا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با ارائه کارت واکسن.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران از بازدیدهای میدانی وزیر بهداشت از بیمارستان ها و برنامه جدیدش درباره واکسیناسیون به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: بدین ترتیب بزودی کسانی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، کارت واکسن دریافت می کنند و خدمات عمومی از جمله بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و خدمات بانکی و اقامت در هتل منوط به داشتن کارت واکسن یا به عبارتی کارت سلامت خواهد بود.

آن طور که معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران به ایران می گوید: ارائه کد سلامت یا هلث کد به سیستم نظام سلامت کشورها این امکان را می دهد به تمام سوابق واکسیناسیون و بیماری فرد دسترسی پیدا کنند و از حضور افرادی که به عمد واکسن نزده اند، در اجتماعات جلوگیری می شود.

دومین خبر امیدبخش دکتر بهرام عین اللهی اتمام واکسیناسیون گروه های هدف تا دهه مبارک فجر است.

او پیشگیری و بهداشت را در کنترل بیماری کووید19 اولویت مهمی تلقی می کند و در حالی به اجرایی شدن هر دو وعده اش تأکید دارد که واردات واکسن به کشور نیز در هفته های اخیر سرعت قابل توجهی گرفته است به طوری که با ورود و ترخیص 2 میلیون و 220 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کارت واکسن شرط دریافت خدمات بانکی و سفر

ارائه کارت واکسن شرط دریافت خدمات بانکی و سفر