مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:402021-08-27سياسي

رشت و لنگرود بیشترین حاشیه نشینی را دارند


مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه رشت و لنگرود بیشترین حاشیه نشینی را دارند گفت: بیشترین پایگاه های امداد اجتماعی در این دو شهر ایجاد شده است.

- ، حسین نحوی نژاد شامگاه جمعه در برنامه در مسیر توسعه با بیان اینکه برخورد با آسیب های اجتماعی باید در رسانه ها انعکاس یابد، بیان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی از یکدیگر متأثر هستند وی با بیان اینکه حاشیه نشینی یکی از این آسیب های اجتماعی است، افزود: حاشیه نشینی منجر به طلاق شده و یا پدیده کودکان کار ناشی از مسائل اقتصادی و ضعف های آموزشی و فرهنگی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه میزان شیوع اعتیاد در گیلان نسبت سایر استان ها وضعیت نگران کننده ندارد، اضافه کرد: مدت زمان دسترسی به مواد مخدر در گیلان شاخصه خوبی ندارد و بهزیستی استان سالیانه حدود 500 هزار نفر را در این باره مخاطب قرار می دهد.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه مفاسد اجتماعی وضعیت خوبی دارد و جز 10 استان اول کشور نیست، خاطرنشان کرد: خانه های سلامت بهزیستی برای مقابله با مفاسد اجتماعی فعالیت دارند.

نحوی نژاد با بیان اینکه گیلان جز پنج استان اول کشور در خصوص آمار طلاق است، افزود: سامانه ای طراحی شده که طی آن زوجینی که قصد طلاق دارند به بهزیستی ارجاع داده شده تا در صورت امکان از طلاق آنها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت و لنگرود بیشترین حاشیه نشینی را دارند

رشت و لنگرود بیشترین حاشیه نشینی را دارند