مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:402021-08-27پزشكي

واکسیناسیون کرونا در یزد به ایستگاه دهه شصتی ها رسید


معاون فنی مرکز بهداشت استان از آغاز واکسیناسیون متولدین 1360 و ماقبل، شامل گروه های سنی 40 سال به بالا در استان از امروز شنبه خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فنی مرکز بهداشت استان از آغاز واکسیناسیون متولدین 1360 و ماقبل، شامل گروه های سنی 40 سال به بالا در استان از امروز شنبه خبر داد.

دکتر مسعود شریفی در این رابطه تصریح کرد: مشخصات این افراد در مراکز بهداشتی وجود دارد و به تدریج برای آنان به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: افراد 40 سال به بالا در صورت دریافت نکردن پیامک، می توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

شریفی تاکید کرد: از گروه های سنی کمتر از 40 سال خواهشمندیم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند چرا که واکسن به آن ها تزریق نمی شود.

این مسئول تصریح کرد: انجام واکسیناسیون کرونا به معنای پایان کرونا نیست و هم استانی ها همچنان استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، فیزیکی و شستن دست ها را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، تاکنون افزون بر 414 هزار و 500 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شد که بیش از 286 هزار دوز در قالب دوز اول و بالغ بر 128 هزار دوز نیز در قالب نوبت دوم این واکسن به افراد واجد شرایط تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در یزد به ایستگاه دهه شصتی ها رسید

واکسیناسیون کرونا در یزد به ایستگاه دهه شصتی ها رسید