مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-27اقتصادي

خوزستان برای کشت پاییزه هم دچار تنش آبی است


با پیش بینی های صورت گرفته خوزستان برای کشت پاییزه هم دچار تنش آبی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مورد تنش آبی از مجموعه سازمان مدیریت و هدفمندی یارانه ها، نظام و دولت که مبلغی به میزان یک هزار و 150 میلیارد تومان تزریق اعتبار شد، ستاد اجرایی فرمان امام مبلغ 106 میلیارد تومان کمک داشته و 150 مخزن آب و یک هزار تانکر آب رسانی کمک کرده است.

وی افزود: پیش بینی می شود که در کشت پاییزه مجدداً تنش آبی داشته باشیم که پیشنهاد می شود پژوهشکده فضایی ستاد بحران وزارت کشور از هم اکنون وضعیت فعلی اراضی را نقشه برداری کند و وضعیت خسارت های احتمالی را نیز در نظر بگیرد، همچنین صندوق بیمه کشاورزان فعال تر همه محصولات کشت پاییزه را بیمه کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در شورای کشاورزی بین آب و برق خوزستان و اتحادیه صنف کشاورزان توافق کردیم که با حضور نمایندگان هر دو بازدیدی از منابع آبی موجود در مخازن سدها داشته باشیم تا نوع کشت و مقدار کشت برای کشاورزان تعیین شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: خرید واکسن با دستور وزیر کشور از سوی شرکت های بزرگ و با توجه به مسوولیت های اجتماعی آنها برای خوزستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان برای کشت پاییزه هم دچار تنش آبی است

خوزستان برای کشت پاییزه هم دچار تنش آبی است