مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-27پزشكي

احتمال زایمان زودرس در زنان دارای عفونت های واژینال


یک متخصص زنان در همدان با تأکید براینکه زنان باردار  مستعد دیابت بارداری هستند، گفت: دیابت بارداری عفونت قارچی و انگلی را افزایش می دهد که بعضی از این عفونت ها مادران را در معرض زایمان زودرس قرار می دهد.

- ایسنا/همدان یک متخصص زنان در همدان با تأکید براینکه زنان باردار  مستعد دیابت بارداری هستند، گفت: دیابت بارداری عفونت قارچی و انگلی را افزایش می دهد که بعضی از این عفونت ها مادران را در معرض زایمان زودرس قرار می دهد.

مرضیه فریمانی در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه هرنوع ترشح در زنان بعد از یائسگی باید با اهمیت تلقی شود، اظهار کرد: با توجه به افزایش بدخیمی های اعضای زنانه در سنین بالا، ترشحات به ویژه اگر توأم با لکه بینی باشد باید از نظر موارد بدخیمی مورد بررسی دقیق قرار گیرند .

وی با بیان اینکه به طور طبیعی شش نوع باکتری در واژن خانم ها وجود دارد که لاکتوباسیل عمده آن را تشکیل می دهد، افزود : اگر این ترشحات توام با سوزش ، خارش ، بوی تعفن و یا به رنگ زرد ، سبز یا خاکستری و به میزان فراوان یافت شود، غیرعادی است .

فریمانی با اشاره به دلیل سوزش و عفونت هایی که با ترشحات همراه هستند، خاطرنشان کرد: لاکتوباسیل های مستقر در واژن بانوان نقش محافظت از عفونت های بیماری زا را دارند و در زمانیکه لاکتوباسیل ها به هر دلیل مثل مصرف آنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال زایمان زودرس در زنان دارای عفونت های واژینال

احتمال زایمان زودرس در زنان دارای عفونت های واژینال