مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 03:452021-08-28ورزشي

دوچرخه سوار زنجانی فینال پارالمپیک را از دست داد


دوچرخه سوار زنجانی اعزامی به رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو در ماده پیست تعقیبی انفرادی 4000 متر C5 از رسیدن به مرحله فینال بازماند.

- ایسنا/زنجان دوچرخه سوار زنجانی اعزامی به رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو در ماده پیست تعقیبی انفرادی 4000 متر C5 از رسیدن به مرحله فینال بازماند.

مهدی محمدی، رکاب زن زنجانی در ماده پیست تعقیبی انفرادی 4000 متر C5، روز گذشته (5 شهریورماه) برای حضور در مرحله فینال با همگروهی های خود به رقابت پرداخت که در رسیدن به این مهم موفق نبود.

وی با زمان 5 دقیقه و 9 ثانیه و 154 صدم ثانیه در رده دهم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله پایانی بازماند.

در این گروه، فولون از فرانسه با ثبت رکورد 4 دقیقه و 18 ثانیه و 274 صدم ثانیه اول شد و ورزشکاران استرالیا و اوکراین نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو، هنوز شانس های دیگری در این بازی های داشته و قرار است در دو ماده دیگر نیز برای قرار گرفتن بر روی سکو با رقبای خود رقابت کند که در همین راستا وی روز سه شنبه در جاده تایم تریل و روز جمعه در جاده استقامت مسابقه خواهد داد.

گفتنی است رقیه شجاعی دیگر ورزشکار زنجانی اعزامی به این آوردگاه است که قرار است طی روزهای آینده با رقبای خود در رشته تیراندازی رقابت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سوار زنجانی فینال پارالمپیک را از دست داد

دوچرخه سوار زنجانی فینال پارالمپیک را از دست داد