مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-28اجتماعي

امکان آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه بعید است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، امکان تشکیل کلاس و آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه را دور از ذهن دانست و گفت: با توجه به شرایط موجود، - ایسنا/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، امکان تشکیل کلاس و آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه را دور از ذهن دانست و گفت: با توجه به شرایط موجود، زمینه بازگشایی حضوری مدارس فراهم نیست.

افشین خوش گوار، امروز شنبه در دومین نشست کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر 1400 استان اظهار کرد: مهم ترین هدف کارگروه این است که مدارس تمهید مقدمات کامل و با کم ترین آسیب و مشکل بازگشایی و آموزش دانش آموزان آغاز شود.

وی با اشاره به شرایط حاکم، همه گیری و شیوع سویه های جدید کرونا در سطح جهان، امکان تشکیل کلاس و آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه را دور از ذهن دانست و با بیان اینکه با این شرایط بازگشایی حضوری فراهم نیست، افزود: ضرورت دارد، اهداف و سیاست ها را با قدرت و حساسیت پیش برده و عملیاتی کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، در ادامه با بیان اینکه مهم ترین اقدام کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر، آموزش و ارتقای سواد سلامت است؛ بر پیگیری سیاست های سلامت محور تاکید و بیان کرد: ایجاد سلامت جسمی، روحی و روانی ، اصل اول نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه بعید است

امکان آموزش حضوری دانش آموزان در اول مهر ماه بعید است