مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-28سياسي

در جلوی مخالفین انقلاب ایستادگی کنید


شهید غلامرضا بنیادیان در وصیت نامه خود می گوید: باکمال میل از حاکمیت و استقرار مکتب نجات بخش اسلام از بذل جان خود دریغی ندارم.

- ایسنا/لرستان شهید غلامرضا بنیادیان در وصیت نامه خود می گوید: باکمال میل از حاکمیت و استقرار مکتب نجات بخش اسلام از بذل جان خود دریغی ندارم.

در بخشی از وصیت نامه شهید غلامرضا بنیادیان آمده است: و من نیز در راه عقیده ام آگاهانه به جهاد علیه تمامی باطل بر می خیزم و چه باک از کشته شدن در راه عقیده ام زیرا نوید قرآن است که می فرماید ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموتا بل احیا عن ربهم یرزقون.

به خدمت سپاه در آمدم شاید بتوانم دینی را که نسبت به ملتم و کشور دارم با ایثار خون خود ادا کنم و از خداوند بزرگ می خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم.

من وظیفه خود دانستم که به خدمت سپاه انقلاب اسلامی ایران در آیم.

پس از این رو مادر، خواهران و برادران عزیزیم شما را وصیت می کنم که اگر افتخار شهید شدن را پیدا کردم در مرگ من تأسف نخورید و الگویی باشید برای خواهران ومادران و برادران شهیدان دیگر، زیرا انسانی که ازمادر متولد می شود عاقبت خود خواهد مرد وچه افتخار بزرگی که چگونه مردن را خود انتخاب کنی و من باکمال میل از حاکمیت و استقرار مکتب نجات بخش اسلام از بذل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلوی مخالفین انقلاب ایستادگی کنید

در جلوی مخالفین انقلاب ایستادگی کنید