مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-28سياسي

همکاری با جهاددانشگاهی یک مزیت است


کارشناس مسئول هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: طرح هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) یک اقدام مهم است که در استان کردستان توسط جهاددانشگاهی برگزار می شود.

- کارشناس مسئول هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور؛ همکاری با جهاددانشگاهی یک مزیت است ایسنا/کردستان کارشناس مسئول هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: طرح هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) یک اقدام مهم است که در استان کردستان توسط جهاددانشگاهی برگزار می شود.

معصومه جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی بوده که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهم است که همکاری با آن یک مزیت است.

وی با اشاره به اینکه آزمون راهبران شغلی طرح هدایت شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط جهاددانشگاهی برگزار شده است، بیان کرد: باتوجه به حساسیت این طرح، افراد واجد شرایط در آزمون اختصاصی شرکت کرده اند و در پایان هر یک از این داوطلبان بتوانند نمره لازم را کسب کنند همکاری خود را با کمیته امداد ادامه خواهند داد.

جهانی گفت: در طول دوران همکاری با این افراد دوره های آموزش مختلفی (ضمن خدمت) توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود تا بتوانیم سطح علمی و فنی این افراد را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با جهاددانشگاهی یک مزیت است

همکاری با جهاددانشگاهی یک مزیت است