مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-28سياسي

طرح «نذر آب» در مشهد مقدس اجرا می شود


کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد مقدس، به مناسبت ایام محرم طرح «نذر آب» و «یاثارالله» را به نام و یاد علمدار کربلا و در راستای تداوم نهضت مواسات و همدلی اجرا می کند.

- کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد مقدس، به مناسبت ایام محرم طرح نذر آب و یاثارالله را به نام و یاد علمدار کربلا و در راستای تداوم نهضت مواسات و همدلی اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رجب پور در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با بیان این مطلب که امسال دومین محرم کرونایی را پشت سر می گذاریم، اظهار کرد: با این وجود اهل هیات و کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) استان خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی، در دهه اول محرم مراسم عزاداری برگزار کرده و از سوی دیگر تلاش کردند تا در راستای برقراری نهضت مواسات و همدلی، از خانواده های نیازمند حمایت کنند که در این راستا طرح نذر آب راه اندازی شد که طی آن قبض آب نیازمندان حاشیه شهر مشهد تسویه شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) گفت: همچنین راه اندازی طرح یا ثارالله ویژه اهدای خون از دیگر اقداماتی بود به ثمر رساندیم، هدف اهدای خون به جای قمه زنی بود که در این راستا با همکاری سازمان انتقال خون، اهل هیت و مسجد این اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر آب» در مشهد مقدس اجرا می شود

طرح «نذر آب» در مشهد مقدس اجرا می شود