مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-28پزشكي

کرمانشاه از استان های شناخته شده کشور در زمینه داروسازی است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کرمانشاه یکی از استان های خوشنام در عرصه داروسازی است و جزء دهمین استانی بود که صاحب دانشکده داروسازی شد.

- قباد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مجموعه داروسازی شامل جامعه ای می شود که در ساخت تولید، توزیع، عرضه دارو به بیماران فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: داروسازان کشور و استان در این روزهای کرونایی شبانه روز پای کار هستند به طوریکه که هر دارویی در دنیا تاثیر آن تا حدودی روی کرونا مشخص می شد سریع در داخل توسط دانشمندان داخلی تولید می شود و در اختیار بیماران قرار می گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه یکی از استان های خوشنام در عرصه داروسازی است و جزء دهمین استانی بود که صاحب دانشکده داروسازی شد، تقریبا حدود 20 سالی ست که دارای دانشکده داروسازی است و داروساز تربیت می کند.

وی اضافه کرد: کارخانه های داروسازی در استان وجود دارند که به همت محققان داروسازی در حال تولید دارو برای کشور هستند برخی از اقلامی که در  این استان توسط داروسازان تولید می شود انحصاری و صرفا در کرمانشاه تولید می شود.

محمدی استان کرمانشاه از استان های شناخته شده کشور در زمینه داروسازی معرفی کرد و گفت: حساسیت و دقت در تولید و عرضه دارو خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه از استان های شناخته شده کشور در زمینه داروسازی است

کرمانشاه از استان های شناخته شده کشور در زمینه داروسازی است