مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:452021-08-28سياسي

تزریق 535 هزار دز واکسن کرونا در همدان


دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان، از تزریق 535 هزار دز واکسن در استان خبر داد و گفت: 35 درصد جمعیت شهری و 23 درصد جمعیت روستایی هدف در استان، - ایسنا/همدان دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان، از تزریق 535 هزار دز واکسن در استان خبر داد و گفت: 35 درصد جمعیت شهری و 23 درصد جمعیت روستایی هدف در استان، واکسینه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اسدالله ربانی مهر با اشاره به شرایط قرمز و کرونایی استان همدان، اظهار کرد: بیش از 35درصد جمعیت شهری و 23درصد جمعیت روستایی واکسینه شدند و این روند بصورت جدی ادامه دارد.

ربانی مهر تصریح کرد: استان همدان در موضوع واکسیناسیون، عملکرد خوبی داشته، از استان های پیشتاز است و در کل استان 535هزار دُز واکسن، تزریق شده است.

وی ادامه داد: بیش از 90 درصد جمیعت بالای 60 سال استان، که خطر بیشتری آنها را تهدید می کند واکسینه شدند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به روند افزایشی بیماری در استان، مطرح کرد: مراجعه به بیمارستان ها و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان، افزایشی است و در حال حاضر، واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی بزرگترین کمک به حل مشکل در شرایط قرمز کرونایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 535 هزار دز واکسن کرونا در همدان

تزریق 535 هزار دز واکسن کرونا در همدان