مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-28اقتصادي

محور پارس آباد – مشگین شهر در آستانه تعطیلی قرار گرفته است


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت هفت ماه از شروع تعریض محور پارس آباد به مشگین شهر این پروژه به دلیل بدهی زیاد به پیمانکاران در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت هفت ماه از شروع تعریض محور پارس آباد به مشگین شهر این پروژه به دلیل بدهی زیاد به پیمانکاران در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

عباس جهانگیرزاده ششم شهریور در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل اظهار کرد: پیمانکار پروژه برای ادامه احداث این مسیر بیش از 30 میلیارد تومان طلب دارد که تاکنون یک ریال آن پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: هر چند در زمان آغاز پروژه 80 دستگاه ماشین آلات سنگین در این مسیر کار می کردند اما به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز در حال حاضر در این مسیر تنها 10 دستگاه ماشین آلات کار می کنند و کارگاه این پروژه در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نگرانی اهالی منطقه پارس آباد را از تعطیلی این پروژه و اجرا نشدن آن یادآور شد و گفت: مردم منطقه به حدی ناراحت و عصبانی هستند که حتی بنده را به مجالس ختم راه نمی دهند و بنده هیچ پاسخی برای مردم حوزه انتخابیه خود ندارم چرا که مسئولان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور پارس آباد – مشگین شهر در آستانه تعطیلی قرار گرفته است

محور پارس آباد – مشگین شهر در آستانه تعطیلی قرار گرفته است