مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-28اقتصادي

58 طرح در بردسیر افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار بردسیر با اشاره به اینکه 58 طرح با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود گفت: با افتتاح این طرح ها برای 600 نفر اشتغالزایی می شود.

- با تبریک هفته دولت در رابطه با اقدامات یکسال گذشته فرمانداری برای شهرستان بردسیر گفت: طرح های گوناگونی در طول یکسال گذشته در مناسبت های مختلف افتتاح شده و تعدادی طرح هم به مناسبت هفته دولت در شهرستان بردسیر افتتاح خواهیم کرد.

میرصادقی افزود: طرح های هفته دولت حوزه کشاورزی، برق، آب و فاضلاب روستایی، آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح های هادی، مسکن مددجویان، پرورش گاو و گوسفند، جاده سازی و نیروگاه خورشیدی را شامل می شود.

وی اظهار کرد: طرح های هفته دولت که مجموعاً 58 طرح با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان می باشند آماده افتتاح و بهره برداری هستند که با افتتاح این طرح ها برای حدود 600 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار بردسیر با اشاره به برنامه ها در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تشریح کرد: دغدغه اصلی ما بحث اشتغال زایی برای جوانان است در همین زمینه در آغاز هفته دولت یک تفاهم نامه ای بین استانداری و بخش خصوصی صورت گرفته است که براساس آن 3 طرح تولید آهن اسفنجی، فولاد و ساخت نیروگاه برق با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 طرح در بردسیر افتتاح و کلنگ زنی می شود

58 طرح در بردسیر افتتاح و کلنگ زنی می شود