مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-28ورزشي

ویسی به تنهایی نمی تواند کاری کند / فوتبال ما شبیه میدان میوه و تره بار شده!


ویسی به تنهایی نمی تواند برای فولاد کاری انجام دهد، مگر این که مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره و از همه مهم تر هواداران فولاد یکپارچه پشت سر او باشند و او بتواند با اقتدار کار خود را انجام دهد.

- ویسی به تنهایی نمی تواند کاری کند / فوتبال ما شبیه میدان میوه و تره بار شده! ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: ویسی به تنهایی نمی تواند برای فولاد کاری انجام دهد، مگر این که مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره و از همه مهم تر هواداران فولاد یکپارچه پشت سر او باشند و او بتواند با اقتدار کار خود را انجام دهد.

عبدالمجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا درباره تغییر و تحولات در باشگاه فولاد خوزستان، اظهار کرد: همان طور که پیش بینی می شد، آقای آذری و نکونام با توجه به شرایط باشگاه یعنی بسته بودن پنجره از تیم جدا شدند و اکنون هم که آقای گرشاسبی و ویسی در فولاد مسئولیت پذیرفته اند، در واقع پیش از این که کارشان را آغاز کنند، دست هایشان به حالت تسلیم بالا بود زیرا قبل از اینکه گرشاسبی وارد دفترش شود، چهار بازیکن که از بهترین های فولاد بودند، از تیم جدا شدند.

گرشاسبی دست روی دست نگذارد وی افزود: من حتی قبلا هم گفته بودم که آقای گرشاسبی باید زودتر از این به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان باقی مانده باشد زیرا اکنون زمان حرکت سنجیده و آهسته ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی به تنهایی نمی تواند کاری کند / فوتبال ما شبیه میدان میوه و تره بار شده!

ویسی به تنهایی نمی تواند کاری کند / فوتبال ما شبیه میدان میوه و تره بار شده!