مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-28حوادث

انجام 412 عملیات طی یک هفته در شیراز/افزایش موارد حبس در آسانسور


رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی هفته گذشته 412 عملیات اطفاء، امداد و نجات توسط تیم های مختلف این سازمان اجرایی و عملیاتی شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی هفته گذشته 412 عملیات اطفاء، امداد و نجات توسط تیم های مختلف این سازمان اجرایی و عملیاتی شده است.

محمدهادی قانع شنبه 6 شهریور به خبرنگاران گفت: از 412 عملیات اجرایی شده طی هفته گذشته، 272 عملیات به امداد و نجات و خدمات ایمنی و 95 عملیات به اطفاء حریق اختصاص داشت و در مجموع 445 ناوگان به استعداد 1781 نیروی آتش نشان به محل های حادثه اعزام شدند.

قانی با بیان اینکه خوشبختانه در هیج یک از حوادث هفته گذشته، فوتی گزارش نشده است، افزود: در میان عملیات های امدادی انجام شده امداد حیات وحش و عملیات مربوط به جانوران وحشی و موذی با 132 مورد و پس از آن محبوس شدن در آسانسور با 41 مورد بیشترین تعداد عملیات های آتش نشانی را به خود اختصاص دادند.

افزایش عملیات امداد حبس در آسانسور قانع با اشاره به افزایش عملیات های امدادی مربوط به آسانسور و حبس شهروندان در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری در این فصل، گفت: با توجه به قطع مکرر برق، حوادث آسانسور از بیشترین عملیات های نیروهای آتش نشانان در این روز هاست که لزوم توجه به ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 412 عملیات طی یک هفته در شیراز/افزایش موارد حبس در آسانسور

انجام 412 عملیات طی یک هفته در شیراز/افزایش موارد حبس در آسانسور