مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-28سياسي

جمع آوری شبکه غیرمجاز برق در کوهمره/برخورد با متخلفان قانونی و شدید است


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به شناسایی و جمع آوری یک شبکه غیرمجاز برق احداث شده در منطقه کوهمره سرخی شهرستان شیراز، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به شناسایی و جمع آوری یک شبکه غیرمجاز برق احداث شده در منطقه کوهمره سرخی شهرستان شیراز، تاکید کرد که مواجهه با متخلفان با حمایت و همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی، قاطع و قانونی خواهد بود.

سید باقر احمدی شنبه 6 شهریور به خبرنگاران گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ؛ اقدام به قطع و جمع آوری برق و شبکه های غیرمجاز احداث شده در باغشهرها کرده است.

او خاطرنشان کرد: در راستای همین مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال، روز جمعه 5 شهریور، نیروهای اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز در اقدام ضربتی از ادامه اجرای شبکه برق باغشهری در منطقه کهمره سرخی ممانعت شد و با توجه به اینکه جمع آوری شبکه نیازمند تجهیزات فنی بود، امروز، کار جمع آوری کامل شبکه اجرایی شده است.

احمدی با بیان اینکه شبکه یاد شده بر اساس اطلاعات و گزارش های واصله به معاونت امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز شناسایی شده بود، گفت: اقدامات قانونی برای جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری شبکه غیرمجاز برق در کوهمره/برخورد با متخلفان قانونی و شدید است

جمع آوری شبکه غیرمجاز برق در کوهمره/برخورد با متخلفان قانونی و شدید است