مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-28حوادث

حالِ امداد و نجات در ایران چگونه است؟/فعالیت 44 هزار امدادگر در حوادث مختلف


رییس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به تمهیدات این سازمان برای مقابله با حوادث مختلف در کشور، گفت: در کل کشور 44 هزار داوطلب و نیروی رسمی سازمان امداد و نجات فعالیت می کنند.

- مهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت امداد رسانی در کشور چگونه است؟ ،گفت: برای پاسخ به حوادث و سوانح در کشور در کل کشور شبکه امداد و نجات داریم که شامل پایگاه های امداد و نجات، مراکز کنترل و هدایت عملیات امداد و نجات و پایگاه های هوایی، مراکز آنست، مراکز ارتباطات رادیویی و انبارهای امدادی است.

وی با بیان اینکه اکنون در کل کشور 563 پایگاه امداد و نجات بصورت شبانه روزی فعال است،افزود: 580 انبار امدادی و 33 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در استانها و همین تعداد مراکز نگهداری سگ های تجسس داریم؛ ضمن اینکه مراکز ارتباطات رادیویی و 470 شعبه و نمایندگی امداد و نجات نیز فعال است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره اینکه نسبت به کشورهای پیشرفته وضعیت خدمات رسانی امدادی ما چگونه است؟ ،تصریح کرد: به لحاظ جهانی اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم چون شاخص مشخصی وجود ندارد تنها جمعیت ملی در سطح دنیا هستیم که این خدمات را ارائه می کنیم؛چراکه در بقیه کشورها یا یک وزارتخانه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالِ امداد و نجات در ایران چگونه است؟/فعالیت 44 هزار امدادگر در حوادث مختلف

حالِ امداد و نجات در ایران چگونه است؟/فعالیت 44 هزار امدادگر در حوادث مختلف