مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-28ورزشي

هزار توی مشکلات دختران دونده کرمانشاه


پس از اینکه از ماه ها پیش تمرینات دختران دوومیدانی کار کرمانشاهی در پیست مجموعه ورزشی آزادی ممنوع و به پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد منتقل شد، این دختران ورزشکار با گرفتاری های زیادی برای ادامه تمریناتشان دست و پنجه نرم می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه پس از اینکه از ماه ها پیش تمرینات دختران دوومیدانی کار کرمانشاهی در پیست مجموعه ورزشی آزادی ممنوع و به پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد منتقل شد، این دختران ورزشکار با گرفتاری های زیادی برای ادامه تمریناتشان دست و پنجه نرم می کنند.

راهبه فتاحی نایب رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: با وجود محدودیت زیادی که برای تمرین دختران دوومیدانی کار با آن مواجه هستیم، از مدتی پیش با سختی یک تایم را برای آنها در مجموعه ورزشی 15 خرداد گرفتیم.

وی افزود: هرچند این تایم آخرین زمان ورزش در مجموعه ورزشی 15 خرداد یعنی از ساعت هفت غروب تا 9 شب است، اما برای تمرین در همین تایم هم گرفتار مشکلات زیادی شده ایم.

این مربی دوومیدانی اضافه کرد: بیشتر تایم های این مجموعه ورزشی را به فوتبال اختصاص داده اند و پیش از ساعت شروع تمرین دختران دوومیدانی کار تایم فوتبال پیشکسوتان است، بنابراین در بسیاری از مواقع که دختران ما برای انجام تمرینات خود به پیست مراجعه می کنند، علیرغم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار توی مشکلات دختران دونده کرمانشاه

هزار توی مشکلات دختران دونده کرمانشاه