مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-28اجتماعي

اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها با پایان طرح «منع تردد سراسری»


جهانی با بیان اینکه وضعیت شهرها از طریق وزارت بهداشت اعلام می شود، اظهار کرد: برابر آخرین آمارها در حال حاضر 306 شهر در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی و 32 شهر در وضعیت زرد هستند.

- اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها با پایان طرح منع تردد سراسری جهانی با بیان اینکه وضعیت شهرها از طریق وزارت بهداشت اعلام می شود، اظهار کرد: برابر آخرین آمارها در حال حاضر 306 شهر در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی و 32 شهر در وضعیت زرد هستند.

با پایان اجرای طرح منع سراسری تردد بین استانی در جاده های کشور، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اعمال محدودیت های تردد در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی تردد در جاده های کشور گفت: برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا از تاریخ 24 مردادماه، طرح منع تردد سراسری در جاده های کشور به مرحله اجرا درآمد که این طرح تا ساعت 24 روز جمعه، پنجم شهریور ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه طی این مدت پلیس اجازه طی کردن ادامه مسیر را به خودروهای غیرمجاز نداد، گفت: با توجه به اینکه ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تا پنجم شهریور ماه بود، طی این مدت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در بیش از 370 نقطه از مبادی ورودی و خروجی جاده های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها با پایان طرح «منع تردد سراسری»

اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده ها با پایان طرح «منع تردد سراسری»