مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-28اقتصادي

ساخت اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان


اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان که پایه گذار توسعه سیستم های پیل سوختی هیدروژنی برای همه پرنده های برقی عمودپرواز(eVTOL) است، در دست ساخت است.

- اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان که پایه گذار توسعه سیستم های پیل سوختی هیدروژنی برای همه پرنده های برقی عمودپرواز(eVTOL) است، در دست ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اولین بالگرد هیبریدی یا ترکیبی هیدروژن-الکتریکی جهان در حال ساخت است و قرار است در سال 2025 به آسمان برود.

ترکیب رویایی پرنده های عمودپرواز برقی با سوخت هیدروژنی با همکاری شرکت های های پوینت (HyPoint) که توسعه دهنده پیل های سوختی هیدروژنی است و پیاسکی ایرکرفت (Piasecki Aircraft) به دنبال ساخت اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان هستند.

همچنین آنها به شکل همزمان در حال توسعه و اخذ مجوز برای یک سیستم پیل سوختی هیدروژنی هستند که می تواند به هر پرنده عمودپرواز برقی موجود در بازار اضافه شود.

این شرکت ها امیدوارند که این سیستم به طور اساسی بُرد این هوانوردها را افزایش دهد.

این تیم تحقیقاتی قصد دارد از جدیدترین سیستم پیل سوختی هیدروژنی خنک کننده توربو های پوینت استفاده کند که دارای توان 2000 کیلووات بر کیلوگرم و چگالی بالای انرژی تا 1500 وات ساعت بر کیلوگرم است که از نظر ظرفیت بُرد یک گام بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان

ساخت اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان