مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-28حوادث

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: پنج شکارچی غیر مجاز در منطقه شکار ممنوع گرین نهاوند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

-  مهرداد سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند و عوامل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب پس از تعقیب و گریز پنج شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار کبک کرده بودند، دستگیر و با تجهیزات و وسایل تحویل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب شدند.

وی با بیان اینکه در حین دستگیری متهمان دو قبضه سلاح شکاری، چهار لاشه کبک، دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط شد ادامه داد: با توجه به کشف چهار لاشه کبک و اسلحه در خودرو و وسایل متهمان، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از شهروندان شهرستان تقاضا داریم که به منظور حفظ گونه های جانوری از هرگونه آسیب، شکار و تهدید حیوانات در طبیعت خودداری کنند و اجازه ندهند متخلفان در مناطق شهرستان اقدام به شکار کنند تا حیات وحش و زیستمندان با مخاطره روبرو نشوند.

وی ادامه داد: با توجه به کشف چهار لاشه کبک و اسلحه در خودرو و وسایل متهمان، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در نهاوند

دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز در نهاوند