مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-28سياسي

پروتکل ها رعایت نشود با بحران جدی کمبود تخت بستری در کرمانشاه روبرو می شویم


تعداد بستری های کرونا در بیمارستان های استان به بیش از 1450 نفر رسیده و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران جدی کمبود تخت و افزایش تعداد فوتی ها روبرو می شویم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تعداد بستری های کرونا در بیمارستان های استان به بیش از 1450 نفر رسیده و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران جدی کمبود تخت و افزایش تعداد فوتی ها روبرو می شویم.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار ستاد ملی کرونا، کرمانشاه از جمله استان هایی است که بدترین وضعیت را در شرایط فعلی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد بستری ها به بیش از 1450 نفر رسیده، هشدار داد: اگر تعداد بستری ها به 1800 نفر افزایش یابد، با کمبود بسیار جدی در زمینه تخت های بستری روبرو خواهیم شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته بیمارستان سیار سپاه در کرمانشاه افتتاح شد و ظرفیت این مجموعه به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی با انتقاد از میزان کم رعایت پروتکل هیا بهداشتی، افزود: در بازدیدهای میدانی که به شکل مداوم از سطح شهر و فضاهای عمومی داشته ایم، مشاهده می شود که متاسفانه بسیاری از افراد پروتکل ها را رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل ها رعایت نشود با بحران جدی کمبود تخت بستری در کرمانشاه روبرو می شویم

پروتکل ها رعایت نشود با بحران جدی کمبود تخت بستری در کرمانشاه روبرو می شویم