مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-28فناوري

راه اندازی سامانه ی چشم شهروند 137 توسط شهرداری تبریز


سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن چشم شهروند 137 خبر داد.

- سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خبر داد راه اندازی سامانه ی "چشم شهروند 137" توسط شهرداری تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن "چشم شهروند 137" خبر داد.

میریحیی نوحی در خصوص اپلیکیشن چشم شهروند 137 اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت های مهم شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان نزدیکترین سازمان خدمات رسان به شهروندان بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای شهر هوشمند و شهروند الکترونیک اقدام به طراحی و توسعه ی سامانه ی مدیریت شهری 137 (اپلیکیشن چشم شهروند) با رویکرد کاملاً الکترونیکی کرده است.

نوحی حجم بالای درخواست های شهروندان از شهرداری، عدم امکان پاسخگویی و پیگیری به موقع و نظارت دقیق بر انجام این درخواست ها را از اهداف مهم راه اندازی این سامانه دانسته و خاطرنشان کرد: این نسخه از سامانه در مقایسه با نسخه ی قبلی علاوه بر امکان ثبت مشخصات و توضیحات مرتبط با موضوع شکایت، شهروندان را قادر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ی چشم شهروند 137 توسط شهرداری تبریز

راه اندازی سامانه ی چشم شهروند 137 توسط شهرداری تبریز