مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-28بين الملل

معلمان مکزیکی مانع سخنرانی تلویزیونی رییس جمهورشان شدند


معلمان مکزیکی در ایالت جنوبی چیاپاس مانع از ورود رییس جمهور کشورشان به مکانی در مرکز این ایالت که قرار بود در آن کنفرانس خبری تلویزیونی روزانه اش را برگزار کند، - معلمان مکزیکی در ایالت جنوبی "چیاپاس" مانع از ورود رییس جمهور کشورشان به مکانی در مرکز این ایالت که قرار بود در آن کنفرانس خبری تلویزیونی روزانه اش را برگزار کند، شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مانوئل لوپز اوبرادور، رییس چمهور چپ گرای مکزیک مجبور شد تا از طریق تماسی تصویری به وسیله تلفن همراهش از خودرویی در شهر توکسلا گوتیرز ، مرکز ایالت چیاپاس سخنرانی کند و این در حالی بود که صحبت ها و فریادهای معترضان در بلندگو در پس زمینه سخنرانی وی شنیده می شد.

معلمان مکزیکی اغلب دست به اعتصاب می زنند و لوپز اوبرادور پیش تر اتحادیه های قدرتمند معلمان را تحسین کرده بود که در گذشته علیه دولت های میانه رو و راست گرای مگزیک گاها حتی به صورت خشونت آمیز اعتراض کرده اند.

براساس گزارش رونامه های مکزیک، این اعتراضات جدید به اصلاحات اخیر آموزشی مربوط بودند.

لوپز اوبرادور از زمان روی کار آمدنش در دسامبر 2018 میلادی، از کنفرانس های خبری صبحگاهی اش استفاده کرده تا برنامه سیاسی اش را مطرح و انتقادات را رد کند؛ کنفرانس های خبری که ساعت هفت صبح آغاز می شوند و ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مکزیکی مانع سخنرانی تلویزیونی رییس جمهورشان شدند

معلمان مکزیکی مانع سخنرانی تلویزیونی رییس جمهورشان شدند