مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-28سياسي

ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است


استاندار همدان با بیان اینکه از امروز منع تردد ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: کمیته درمان باید طبق تاکید رییس جمهور، هر بیماری نیازمند بستری بود در شرایط مناسبی بستری کند.

وی گفت: موضوع بازگشایی مدارس در دستور کار ستاد ملی مقابله با بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر و تشکر است.

  وی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر وقت که پروتکل ها رعایت شده اند شرایط استان نیز در وضعیت مطلوب تری قرار گرفته است گفت: از مردم استان تقاضا داریم برای عبور از شرایط کنونی پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

شاهرخی با بیان اینکه از امروز منع تردد ها در استان لغو است اما نظارت بر ورود خودروها در دستور کار پلیس باشد و محدویت ها اجرا شود تأکید کرد: ورود خودروهای با پلاک شهرهای وضعیت قرمز به دیگر شهر ها فعلا ممنوع است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز با بیان اینکه مشکلاتی در کشور داریم که با وحدت و همدلی و پرهیز از حاشیه ها قابل حل است اظهار کرد: در همه مسائل و کارها باید رضایتمندی مردم اولویت مسئولان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است

ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است