مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-28سياسي

استاندار جدید آذربایجان شرقی باید فردی باسابقه و برنامه محور باشد


نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار آینده آذربایجان شرقی باید فردی با سابقه و برنامه محور باشد.

- ، حسین حاتمی با اشاره به اینکه استاندار آینده آذربایجان شرقی باید فردی با سابقه و برنامه محور باشد اظهار داشت: استاندار جدید باید جایگاه کشوری داشته و در لایه های حاکمیتی، فردی شناخته شده باشد.

وی افزود: استاندار جدید باید سطحی از مدیریت عالی را در تراز وزرا یا استان در رزومه خود داشته و به دنبال چشم اندازهای کلان بوده و از ریزه کاری و مسائل متفرقه فاصله بگیرد و مأموریت های کلان را پیگیری کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط خاص استان آذربایجان شرقی تاکید بر انتخاب استاندار ترجیحاً بومی دلالت دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مجمع نمایندگان استان این است که گزینه های مختلفی که برای استانداری مطرح بوده را به مجمع دعوت کند و برنامه هایشان را بررسی کنند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ویژگی های استاندار آینده آذربایجان شرقی تصریح کرد: استاندار آینده باید فردی کاری، برنامه محور، جهادی و آشنا به مسائل استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید آذربایجان شرقی باید فردی باسابقه و برنامه محور باشد

استاندار جدید آذربایجان شرقی باید فردی باسابقه و برنامه محور باشد