مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-28سياسي

فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نقش خانواده در تربیت عفیفانه فرزندان


پانزدهمین و شانزدهمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 7 شهریور و سه شنبه 9 شهریور ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پانزدهمین و شانزدهمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 7 شهریور و سه شنبه 9 شهریور ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالشها و مسائل جدی شبکه مسائل عفاف و حجاب مورد بررسی قرار می گیرد، این هفته نیز برنامه چراغ چالش جدیدی را مورد بررسی قرار داده است؛ چرا بعضی خانواده ها نقش خود را در تربیت عفیفانه فرزندانشان خوبی ایفا نمی کنند؟ چالش این هفته با حضور میهمانان ارجمند صدیقه امیری یکی از اساتید دانشگاه، مشاور، روانشناس، دارای بیش از ده سال سابقه تجربه مشاوره در حوزه خانواده و زنان و همچینن کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت و میهمان دیگر این هفته نجمه فرزانه کارشناس فرهنگی و فارغ التحصیل رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران، دارای 20 سال سابقه فعالیت فرهنگی و مذهبی، مدیرکانون فرهنگی غدیر کرج و از مدیران مجموعه های مردمی که فعالیت های فرهنگی و جهادی زیادی را بخصوص برای بانوان جوان انجام می دهند، خواهد بود.

صدیقه امیری درباره علت اینکه بعضی خانواده ها نقش خود را در تربیت عفیفانه فرزندانشان به خوبی ایفا نمی کنند، یا مهارت لازم را در این زمینه ندارند عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نقش خانواده در تربیت عفیفانه فرزندان

فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نقش خانواده در تربیت عفیفانه فرزندان