مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-28اقتصادي

بازارچه دائمی در شهرستان اسفراین راه اندازی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسفراین از راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- عبدالله سهرابی در گفت و گو با ایسنا گفت: موافقت اصولی برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در روستای چهار برج اسفراین با سرمایه گذاری دهیاری این روستا صادر شده است.

وی افزود: این موافقت اصولی برای ایجاد بازارچه ای با مساحت کل 1000 مترمربع و زیربنای 329 مترمربع با 12 غرفه صادر شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین ازجمله امکانات بازارچه صنایع دستی این شهرستان را سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ، غرفه مدیریت و فروشگاه برشمرد و افزود: این بازارچه در محور اسفراین-سنخواست، روستای چهار برج ایجاد خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه پس از ارائه پروانه ساختمانی صادره و تکمیل مدارک، مجوز ایجاد بازارچه صادر خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای روستاهای مسیر در حوزه تولیدات صنایع دستی، هدف فراهم آوردن فضایی برای ارائه، فروش و بازاریابی محصولات تولیدی صنعتگران شهرستان و حمایت از آنان است.

وی تصریح کرد: با ایجاد این بازارچه که در مسیر عبور مسافران و گردشگران در محور اسفراین به جاجرم، میامی و تهران قرار خواهد گرفت، گردشگران نسبت به تهیه سوغات از این مکان اقدام و از سایر خدمات و امکانات ازجمله نمازخانه، سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی در شهرستان اسفراین راه اندازی می شود

بازارچه دائمی در شهرستان اسفراین راه اندازی می شود