مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-28اقتصادي

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در نوبت عصر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد قانونی و جدی با واحدهای صنفی نانوایی که به شکل خودسرانه در نوبت عصر به تعطیلی واحد خود اقدام می کنند، - ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برخورد قانونی و جدی با واحدهای صنفی نانوایی که به شکل خودسرانه در نوبت عصر به تعطیلی واحد خود اقدام می کنند، خبر داد.

رامین صادقی ششم شهریورماه در جلسه شورای آرد و نان در اردبیل اظهار کرد: به اندازه کافی و به تناسب سرانه آرد مورد نیاز در استان، نیاز نانوایی ها برای پخت نان تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با رد شایعات منتشر شده مبنی بر کمبود آرد در نانوایی ها تصریح کرد: با انجام بازرسی ها متوجه تخلف برخی از نانوایی ها در تعطیلی خودسرانه واحد صنفی در نوبت عصر شدیم که با اخطار و تذکر جدی به این نانوایی ها، آنها را موظف به پخت نان در نوبت عصر کردیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دو هزار و 500 نانوایی در سطح استان موظف به ارائه خدمات به مردم در نوبت صبح و عصر هستند و قطعا کمبودی از جهت آرد و سایر ملزومات ندارند.

صادقی در مورد کیفیت پخت نان و ضرورت ارتقا این بخش با ارائه خدمات آموزشی، فنی و مهارتی به گروه های فعال در این حوزه افزود: با برگزاری کلاس های آموزشی با همکاری اتحادیه نانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در نوبت عصر

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در نوبت عصر