مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-28پزشكي

ارائه خدمت به 2348 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان


قائم مقام وزیر بهداشت در استان همدان از بستری دو هزار و 348 بیمار به صورت بستری ثابت و سرپایی در بیمارستانهای این استان، خبر داد.

- ایسنا/همدان قائم مقام وزیر بهداشت در استان همدان از بستری دو هزار و 348 بیمار به صورت بستری ثابت و سرپایی در بیمارستانهای این استان، خبر داد.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 6 شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با اشاره به شرایط قرمز این استان، اظهار کرد: در حال حاضر هزار و 450 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان، بستری هستند و 898 بیمار نیز به صورت سرپایی، خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

حیدری مقدم با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، سه نفر از هم استانی هایمان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: در همین بازه زمانی، هزار و 830 نفر با علائم تنفسی مشکوک به بیمارستان های استان، مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه دو بیمارستان صحرایی در استان راه اندازی شده که نقش مؤثری در کاهش ورودی بیمارستان ها داشته است، مطرح کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان همدان، شرایط مطلوبی ندارد و آمارها افزایشی اما قابل کنترل است.

حیدری مقدم با بیان اینکه تا کنون بیش از 91درصد جمعیت افراد بالای 60 سال که بیشترین آمار مرگ ومیر در استان را داشتند، واکسینه شدند، یادآور شد: در مجموع 35 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 2348 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان

ارائه خدمت به 2348 بیمار کرونایی در بیمارستان های همدان