مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:052021-08-28سياسي

جمع آوری 19 میلیارد تومان زکات در لرستان/ 73 هزار بسته معیشتی توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع آوری 19 میلیارد تومان زکات فطره، واجب و مستحب در استان خبر داد و گفت: جمعی از این مبلغ از طریق شورای زکات روستاها بین افراد نیازمند و یا عملیات عمرانی این مناطق هزینه گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جلال شیخ پور ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای زکات لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با همکاری مردم و تلاش مراکز نیکوکاری طی ایام محرم در طرح اطعام حسینی بالغ بر یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان توزیع کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی 73 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند استان پخش شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع آوری 19 میلیارد تومان زکات فطره، واجب و مستحب در استان خبر و ادامه داد: جمعی از این مبلغ از طریق شورای زکات روستاها بین افراد نیازمند و یا عملیات عمرانی این مناطق هزینه گردید.

شیخ پور با اشاره به اجرای طرح اکرام حسینی نیز بیان داشت: میانگین درآمد ایتام کمیته امداد لرستان رشد 93 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی تصریح کرد: 11 هزار و 900 خانوار محسنین در لرستان وجود دارد که انتظار می رود در روزهای سخت کرونایی جهش خدمتی را در حوزه های مختلف حمایت از مددجویان شاهد شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 19 میلیارد تومان زکات در لرستان/ 73 هزار بسته معیشتی توزیع شد

جمع آوری 19 میلیارد تومان زکات در لرستان/ 73 هزار بسته معیشتی توزیع شد