مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:112021-08-28ورزشي

حال ورزش کرمانشاه خوب نیست/ مطالبه ها از مدیر کل ورزش و جوانان آتی چیست؟


جمعی از اساتید دانشگاه با توجه به وضعیت ورزش استان کرمانشاه در رشته های مختلف در استان مطالبات خود را از مدیر کل ورزش و جوانان آتی استان بیان کردند.

- کامران قدرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مطالبه از مدیر کل ورزش و جوانان آتی استان، اظهار داشت: نظارت کاملی بر عملکرد و جایگاه هیأت های ورزشی نداریم به نحوی که برخی از هیأت ها فاقد رییس و حتی سرپرست و عملکرد هستند، اما هیچ برخوردی با آن ها صورت نمی گیرد و این مهم یکی از مسائلی است که باعث شده است حال ورزش ما اکنون خوب نباشد.

وی ادامه داد: شعارگرایی و شعاردادن در ورزش هیچ پیشرفتی را به دنبال نخواهد داشت، اما در سال های اخیر بسیار زیاد شاهد این موضوع بوده ایم  و این موضوع باعث عدم پیشرفت شده است.

استاد تربیت بدنی به عنوان وزیر ورزش، گفت: وی یکی از متخصصان و ورزشکاران باسابقه در ورزش کشور است و امیدواریم  حضور او در جامعه ورزش باعث خواهد شد افراد متخصص در مدیریت ورزش باشد.

وی یادآور شد: مشکلات کنونی ورزش استان تنها با جابجایی مدیرکل حل نخواهد شد و حل این مشکلات سخت خواهد بود و به دست یک تیم قوی و کارا با یک برنامه ریزی منسجم به وقوع خواهد پیوست.

وضعیت ورزش همگانی در جایگاه مناسبی قرار ندارد همایون عباسی، استاد دانشگاه رازی کرمانشاه نیز در ادامه این گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ورزش کرمانشاه خوب نیست/ مطالبه ها از مدیر کل ورزش و جوانان آتی چیست؟

حال ورزش کرمانشاه خوب نیست/ مطالبه ها از مدیر کل ورزش و جوانان آتی چیست؟